Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Μάιος 2010


Ο Μάης έφτασε, εμπρός βήμα ταχύ να τον προϋπαντήσουμε όλοι μαζί (ή κάπως έτσι τέλος πάντων...). Το καλοκαίρι πλησιάζει επικίνδυνα. Εγώ μεγαλώνω επικίνδυνα! Φτάνω πλέον τα πράγματα σε όλα τα έπιπλα, δίνω κλοτσιές σε μπάλες (και όχι μόνο), και φωνάζω "άτα", "άτα" συνεχώς. Ζούμε στην Ελλάδα (sea, sun, sex and wine). Δεν γίνεται εγώ να είμαι συνέχεια μέσα!

Σάββατο 1 Μαΐου 2010
Πιάσαμε το Μάη!!! Επειδή ένας trendy νέος σαν εμένα δεν μπορεί να απέχει από τα κοινωνικά δρώμενα και επειδή η συγκεκριμένη ήταν μια διαβολεμένα όμορφη μέρα αποφασίσαμε να πάμε στο φράγμα της Θέρμης. Πολύ όμορφο μέρος για οικογένειες. Θα ξαναπάμε σύντομα.


Κυριακή 30 Μάιου 2010
Σήμερα πήγα στο πρώτο μου party γενεθλίων. Ήταν του Θανάση, του γιου του υπαλλήλου του μπαμπά. Το party έγινε στα Goody’s της Καλαμαριάς και πήγα με τη μαμά το μπαμπά και τη γιαγιά. Μου άρεσε πολύ. Είχε πολλά παιδάκια, και παιδότοπο με φουσκωτά παιχνίδια. Σκαρφάλωσα πρώτη φορά σε φουσκωτό και μπήκα σε λαβύρινθο. Δεν φοβήθηκα καθόλου παρ’ ότι δεν ήταν κοντά η μαμά μου. Μετά έκανα γύρους στον όροφο και εξερευνούσα τα πράγματα.
Μόλις νύχτωσε και κουράστηκα φύγαμε… Είμαι μικρός ακόμη για τέτοια πράγματα. Όταν μεγαλώσω κι άλλο θα παίζω ώρες ολόκληρες…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου