Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

Οκτώβριος 2009


Γιατρέ μ'ακούς; ΔΕΝ θέλω άλλο φρουτόκρεμα. Πολύ με κούρασε αυτό το μήνα...Τέλος πάντων. Πίσω στα δικά μας τώρα.

Αυτό το μήνα εκτός από την πρώτη μου επίσημη φωτογράφηση έδωσα και την πρώτη ανεπίσημη συνέντευξη (στο μπαμπά μου). Διαβάστε παρακάτω για να πάρετε μια γεύση

Μπαμπάς: Καλημέρα Γιώργο. Σ' ευχαριστώ που μου διαθέτεις λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σου.
Γιώργος: Καλημέρα. Η ευχαρίστηση είναι δικιά μου.

Μ: Για πες μου λοιπόν τα σημαντικότερα γεγονότα του μήνα που μας πέρασε. Να ξεκινήσουμε από την αρχή. Ακούγεται ότι άρχισες να "μιλάς"...

Γ: Είναι αλήθεια αυτό. Για την ακρίβεια έχω καιρό που μπαμπαλίζω, αλλά αυτό το μήνα (10 του μηνός) με στόμφο ανακοίνωσα στους γονείς μου ότι "αααμπαμπααμπαά φτού φτού" Δεν ήθελα φρουτόκρεμα και αυτοί με πίεζαν. Νομίζω ότι τελικά έγινα κατανοητός.

Μ: Να πάμε λίγο τώρα στο θέμα διασημότητα. Παρ'όλη τη σεμνότητα που σε διακρίνει, την Κυριακή 18 του μηνός έκανες την πρώτη σου επίσημη φωτογράφηση...

Γ: Κοιτάξτε, ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει. Ο κος Ευαγγελίδης (φωτογράφος της βάπτισής μου) επικοινώνησε με τον πατέρα μου και του ζήτησε να περάσει για μερικές έξτρα φωτογραφίες. Το ένα έφερε το άλλο και καταλήξαμε να κάνουμε όλο το πακέτο (ρούχο, εσώρουχο, γυμνό). Δεν μετανιώνω. Ήταν μια καλή εμπειρία. τα αποτελέσματα θα φανούν στο μέλλον.

Να σας πω και κάτι που δεν ξέρετε, το μεσημέρι της ίδιας μέρας κοιμήθηκα μπρούμυτα.

Μ: Πολύ σημαντικό αυτό για την ανάπτυξή σου. Άλλα γεγονότα που υποδεικνύουν αλλαγές στη ζωή σου;

Γ: Την Τρίτη 20 του μηνός η μαμά μου κατέβασε το κρεβάτι στο χαμηλότερο επίπεδο. Είχα αρχίσει να τεντώνομαι επικίνδυνα και να φτάνω την άκρη.

Στης 22 του μηνός (Πέμπτη) "έσκασε" το πρώτο μου δόντι. Περιττό να σου πω τη συνέβη στο σοι.

Τρίτη 27 του μηνός έκατσα ανακούρκουδα.

Πέμπτη 29 (στα γενέθλια του μπαμπά) μπουσούλισα δυο βήματα

Τέλος την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου άρχισα να έχω τις πρώτες μουσικές ανησυχίες, χτύπησα παλαμάκια. Έκτοτε χτυπάω συνέχεια. Είναι πολύ ενδιαφέρον.

Μ: Οφείλω να πω ότι είχες ένα πολύ γεμάτο μήνα. Εύχομαι όλοι οι υπόλοιποι να συνεχίσουν έτσι.

Γ: Ευχαριστώ πολύ. Ελπίζω στα καλύτερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου