Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

Περίεργη μέρα σήμερα!
Από τη μία η μαμά μου που προετοιμάζεται μήνες γι'αυτή, και από την άλλη ο μπαμπάς μου που συγχύζεται μήνες γι'αυτή! Σήμερα γίνεται η βάπτισή μου...
Από το πρωί επικρατούσε αναβρασμός στο σπίτι. Κομμώτρια, αισθητικός, συγγενείς... Χαμός! Το μεσημέρι με πήραν και με πήγαν στην εκκλησία. Καλά δεν ξέρουν ότι κοιμάμαι τέτοια ώρα;
Πώπω κόσμος! Πολύ με ενθουσίασε το "κοινό" μου και ο γύρω χώρος. Μπράβο μαμά. Τα είδες όλα αλλά έκανες ωραία δουλειά.
Και ξαφνικά με κάνανε μπλουμ. Μα γιατί; Αφού το πρωί πλύθηκα. Όλα καλά. Το νερό ήταν στη σωστή θερμοκρασία, υπήρχε μουσική υπόκρουση (μονότονη μεν),κόσμος, φασαρία, φώτα, φωτογράφοι!!! Λίγο μόνο αντέδρασα όταν με βούτηξαν γιατί με νίκησε η νύστα. Αυτός ο παππούλης με τα μακριά γένια τα έλεγε πολύ ωραία αλλά εγώ είμαι πολύ μικρός για τόση ταλαιπωρία.
Αφού τελείωσε το μυστήριο αποδείχθηκε ότι η μέρα δεν τελείωσε ακόμη. Ακολούθησε δεξίωση σε κοντινό κέντρο διασκεδάσεως Και εκεί τα πράγματα ήταν πολύ όμορφα. Εγώ όμως δεν θυμάμαι τίποτε παραπάνω γιατί κοιμήθηκα μόλις καθίσαμε στο τραπέζι. Πόσο να αντέξει ένα μωρό 8 μηνών...
Η μέρα τελείωσε το απόγευμα όπου και πτώματα επιστρέψαμε στο σπίτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου